[LUGOS] Gentoo instalacija (was: Sumniki v Gentoo)

Anže Vidmar Anze.Vidmar at avtenta.si
Fri Nov 14 17:56:18 CET 2003

Mislim da je najprej potrebno vedeti da razen binary datotek, ki (konkretno govorimo) so v stage 3 tarballu (tam jih je namreč največ)so samo source datoteke, kar pomeni da je potrebno vse skompajlati. Torej, inštalacija v 20min je praktično nemogoča. Samo KDE se kompajla cca. 2 dni na povprečni mašini (1Gb).

Bistvo gentoo-ja je prav to da se vse aplikacije skompajla, ker tako pridobiš na performansi. Torej v bitki s časom, gentoo nebo prav dobra izbira.

Lep pozdrav, @nže