[LUGOS] Gentoo instalacija (was: Sumniki v Gentoo)

Peter Kumse peterk at flextronics.si
Fri Nov 14 16:43:24 CET 2003

Ampak tale gentoojev site je pa res poln uporabnih informacij :)

Poglej http://www.gentoo.org/doc/en/index.xml za sposne napotke o
gentooju.
O instalaciji specificno pa govori
http://www.gentoo.org/doc/en/gentoo-x86-install.xml Zate je verjetno
najbolj zanimiva prva tocka dokumenta ki ti med drugim pove da se da
gentoo instalirati v 20 minutah iz stage 3 tarballa in uporabo drugega
CDja ki vsebuje ze skompajlirane verzije gnomea, KDEja ipd.

Pa veselo branje!

PS: "Samo malo na hitro dat na masino" se da skoraj vse, kako kvalitetno
pa je to "gor dano" je pa druga stvar. Vzemite si cas, saj ne gre
nikamor razne naprej (za nas)

--
Peter Kumse <peterk at flextronics.si>
Flextronics d.o.o.