[LUGOS] Apache UID for virtual domains

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Nov 14 12:59:12 CET 2003

To naredi "perchild" module za Apache 2.0.
Ce se gres web-hosting priporocam uporabo Plesk server administratorja,
vsi ostali za zanic. Ce nimas denarja zanj, pa si ga vseeno potegni
www.plesk.com in poglej kako imajo kaj narejeno. Je zelo strucna stvar in
dalec najboljsa na sceni, kar sem jih jaz videl in videl in sprobal sem
jih kar nekaj. Glede bandwidtha, ti Apache v LOG pise koliko byteov je
bilo dejansko potegnjenih iz serverja, tudi ce se je povezava prekinila na
pol. Enkrat sem videl modul, ki potem vse to steje. IN promet ? WebDav mislis ?
Za CPU limit obstaja tudi modul samo sem pozabil ime.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 14.Nov 2003 @ 12:48 CET
http://hismac.fpp.edu/
http://rok.fpp.edu/projects/
mailto:%52%6f%6b%2e%4b%72%75%6c%65%63%40%66%70%70%2e%65%64%75