[LUGOS] fdisk ne vidi

Abrahamsberg Miha baki1980 at siol.net
Fri Nov 14 09:37:26 CET 2003

MessageZivjo!

Jaz sem imel podoben problem na enem 20GB disku po ponesreceni namestitvi
gentoo-ja. Diska mi po formatiranju in vseh moznih kolobacijah z fdiskom nikakor
ni bralo. Potem sem ga poizkusil se priklopit v eno masino z winxp (kot primary
slave) in ga formatirat "znotraj" na tej masini delujocega OS in stvar je potem
delovala!!!

lp, miha

  OK, imam eno masino, kjer je bil prej RH instaliran. Sedaj bi rad zbrisal vse
particije. Vstavim boot/root diskete in v shellu napisem fdisk /dev/hda, potem
pa p. fdisk mi ne pokaze nobene particije. V redu saj sem ze vse pobrisal.
Restartam, vstavim sistemsko od dosa, pozenem dosov fdisk, ne pokaze mi nobene
particije, naredim eno primarno, restart, format c: /s, restart in zagledam LILO
boot: !! Potem se zacne nalagat linux od ne vem kje in se ustavi - kernel panic!
In tega se z nobenim fdiskom ne morem resit!
  Primarna, aktivna, fat particija je 9,5gb, celi hdd je 10gb. Nekje je ta
zadeva in me za*ebava...

  Kaksna ideja?

  Ljubo