[LUGOS] racunalnik za web in ftp streznik

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Thu Nov 13 15:46:58 CET 2003

alo at email.si said:
> 1.zanima me kako dober racunalnik potrebujem, da na njem deluje web
> streznik (tudi dinamicne strani) in ftp streznik, okolje seveda linux.
> Vprasanje je koliko rama, kakĹĄen procesor in seveda kako velik in
> hiter disk.

Minimalna konfiguracija?

486 100Mhz, 32MB RAM.

Koliko dinamicnih strani bo na tem strezniku?
Koliko ocenjujes, da bodo imele te strani obiskovalcev?
Se bodo dinamicne strani generirale s podatki iz kaksne baze?

Od vsega tega je odvisno, ali potrebujes zgornjo, minimalno konfiguracijo
(prosim, ne zaganjaj na tej masini istocasno apache-a in Xov),
ali pa cluster 255 Xeonov s po 2GB RAMa, ali pa nekaj vmes.

Ce si domac z Debianom, je Debian pravi zate. Naceloma pa je prava
cisto vsaka spodobna distribucija.