[LUGOS] VNC

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Nov 13 00:12:05 CET 2003

Na 1068678224, 2003-11-13 ob 00:03, je Davor Guttierrez napisal(a):
> Hi,

> V lokalne omrežju imaš verjetno kak router, ne? V mašini v loklanem
> omrežju nastaviš oz. namestiš vnc-server določiš geslo in vrata. Na
> routerju oz. na firewallu na ta IP (IP mašine v lokalnem omrežju) odpreš
> port 5800 in 5900 za vrata 0, 5801 in 5901 za vrata 1 in potem lahko iz
> drugega omrežja dostopaš do tega računalnika.

Na žalost to ne pride v poštev, če delaš v kaki veliki organizaciji,
kjer ti ne bodo niti pod razno forwardal določenega porta (in si seveda
za NATom).

Ravnokar se ukvarjam s postavljanjem PPP tunela preko sshja, z namenom
uporabe VNCja... seveda to pomeni, da moraš imeti root dostop do dveh
kišt (eno za natom in eno pred njim).

Delam po temle: http://www.tldp.org/HOWTO/ppp-ssh/

bom sporočil če bo stvar uspešna.

čao