VNC

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Thu Nov 13 00:02:42 CET 2003

On Wednesday, November 12, 2003, 23:39:42, Ales Curk wrote:

> Zanima me ali je mozno z uporabo VNC (WinVNC ali kaj podobnega) priti na
> nek raunalnik, ki se nahaja v lokalnem omrezju, ki je povezano na internet
> seveda in ima bodisi staticen ali dinamicen IP pri povezovanju?

Je, na več načinov:

- na firewallu narediš port forwarding na računalnik kjer teče VNC

- bolj varno je, če se s SSHjem povežeš na neko mašino v omrežju, in narediš
  čez tunel (isti porti kot prej)

VNC uporablja port 5900 za neposredno povezavo, in 5800 za HTTP, s tem da
tem številkam prišteješ št.displaya (na Windows je običajno 0, na Linuxu pa
1).

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
http://deepthought.ena.si/

The one who is un-trainable will stay with you forever.
       -- Tenth Business Maxim