prehod iz AMD na INtel

Bojan Seničar senicar.bojan at siol.net
Wed Nov 12 17:13:31 CET 2003

Trenutno mam en server(suse 8.2, 2.4.20) za mail, samba, internet, ki laufa na AMD-ju(atlon). Provotno je bla gor starejsa verzija SuSE-ja 7.3(2.4.10) in je stvar delala bp. Nato je prsla komanda za novejso verzijo. Ker ni neka zahtevna konfiguracija, sem enostavno vse dol vrgu in na novo instaliral. Ze pri instalaciji sem mel probleme ker ni hotel instalirati adaptecovega SCSI kontrolerja(29160), ki je ok in preverjen v drugi masini. Ko je to slo nekako skozi pa so se pri obratovanju zacele dogajati cudne stvari. MAsina je zmrznala ni odziva na konzoli, dostop iz mreze ni bil mogoc, pingal sem ga lahko, druga pa nic, tako da je bila potrebna magicna tipka. Ko se je postavil nazaj zopet vse v redu mogoce dan ali dva pa jovo na novo. Pri instalaciji je se je nainstaliralo jedro, ki naj bi bilo prav za atlona, zato sumim da je kej narobe v povezavi s tem. V logih do zamrznitve nic posebnega, potem pa do reseta sploh nobenega zapisa, zato bom verjetno presedlal na intel. A je kaksna moznost za enostaven prehod da ne bi bilo potrebno se enkrat narediti instalacije ali je najbolje se ena generalna ?

LP

Bojan