[LUGOS] Quicktime

Abrahamsberg Miha baki1980 at siol.net
Wed Nov 12 13:24:47 CET 2003

Zivjo!

jaz sem si tud instaliral mplayerplug-in za mozillo in nimam nobenih tezav s
predvajanjem quicktime videa v mozilli, vendar mi pa .wmv ne dela ampak mi
mozilla odpre novo stran kot nek cuden tekst. V /help/about: plug-ins mi pise,
da je ta format podprt (v mozilli)! Mogoce kdo ve zakaj ta format ne dela?

lp, miha