[LUGOS] Postfix na novo mašino

jest at softraja.com jest at softraja.com
Tue Nov 11 17:12:57 CET 2003

Živjo!

jaz sem to že nekajkrat delal in nikdar ni bilo težav, če boš imel isto
ver. postfixa in ostalih zadev.

Običajno sem najprej postavil novo mašino, potem pa:
naredil tar datoteko z vsebino:

/etc/passwd
/etc/group
/etc/shadow
/etc/gshadow

da preneseš uporabnike čez (če imaš email uporabnike na OS-u)

potem sem naredil tar datoteko z vsebino /etc/postfix, prenesel sem pa
samo main.cf ter aliases, oz. če imaš še kako datoteko, npr. master.cf in
podobno.

potem sem še naredil tar datoteko z vsebino /var/spool/mail
da sem prenesel mailbox-e od uporabnikov

webmail (najbrž misliš veverico :))) pa skonfiguriraš na novo, ali pa pač
preneseš konfiguracijske datoteke čez.

Mogoče še /etc/hosts pa resolv.conf in podobno, ampak kar sem zgoraj
napisal je načeloma kar dovolj. Za webmail si pa še poglej konfiguracijo
/etc/php.ini (če imaš tam noter še kaj ..), pa mogoče še
konf. datoteke od Apacha...

lp