[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Mon Nov 10 23:59:12 CET 2003

>         Ssh (ali program putty v ta namen, ce zelis se bolj prijazno
>         okolje v Windowsih) uporabljas na enak nacin v windowsih
>         kot v linuxu. Reces:

Bom vzgal win racunalnik jutri.  Danes vec nimam energije.

>         ssh uporabnik at kjerkoli.si

Ja
ssh IP-stevilka -l igor
 (z mojega racunalnika nazaj na moj racunalnik) dela.

>         ter se prijavis v sistem. Seveda dobis pod prste konzolo.

Hecno.  Moral sem odtipkati rootov pasword, ker sem svojega izbrisal.

>         V linuxu si moral seveda prej pognati sshd. V redhatu to
>         naredis recimo takole kot root:
>
>         service sshd restart
>
>         Ce je demon ze tekel, ti bo to ob ponovnem zagonu tudi
>         povedal.

sshd  mi na moji masini vedno zazene ob boot-u.  Ali ga moram se enkrat
zagnati?
No pa saj bom ugotovil, ko res poskusim z druge masine na tole.

>         Lep pozdrav,
>         Ales

Hvala za nasvete.  Bom naprej studiral jutri.