[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Mon Nov 10 22:36:10 CET 2003

Na 1068494459, 2003-11-10 ob 21:00, je Ales Kosir napisal(a):

> [...]
> racunalnik in ne le
>  >  matlab.  Ali se motim?  Sicer pa nas bo moderator itak vsak hip
> nagnal na lugos-bla.
>
> Ej, fantje, saj je ze Boris lepo povedal, da je Linux resen
> operacijski sistem, ki strojno ne dovoli, da en proces pise po drugem!
> To ni DOS!
>
> Ce zelita dva procesa izmenjevati podatke, moras storiti celega vraga,
> da to omogocis, zagotovo pa ne gre kar tako, da bi pac pisal malo
> zunaj svojega procesa.
>
> Za zacetek in zacetnika zadosca kratek uvod

No, torej problem je naslednji.  Ce uporabljam samo matlabove ukaze, se
matlab ne sesuva.
Ce napisem kak podprogramcek (mex) poln hroscev v C-ju se matlab in
obcasno celo linux
sesujeta.  V C-ju ne posiljam nikaksnih ukazov graficni kartici in ne
pocnem nic fancy.
Samo racunam elemente svoje matrike.  Edina grdi napaki, ki jih delam
sta
for (i=0; i>100; )
in pa da pisem v elemente polja z indeksi vecjimi od tistih, ki sem jih
rezerviral.
Medtem, ko je prva napaka nedolzna in se da matlab brez tezav ubiti, pa
mi pri drugi vcasih
zmrzne tudi miska in tudi na ctrl+alt+del in alt+F4 ne trza.
Ce bi program pisal, ko prekoracim za polje rezerviran prostor, pisalo
po praznem prostoru,
se ne bi smelo nic zgoditi.  Program bi le narobe izracunal matriko
(polje) in koncal.
Meni se zdi ocitno, da torej nekdo bere tiste stevilke.  Pravite, da je
linux nedolzen in da je
tisti prostor rezerviran le za matlab in da ne morem pisati po prostoru
od drugih procesov.
Kaj pa matlab?  A mu linux dodeli dva prostora v spominu?  Enega za
program in drugega
za podatke ?  Torej je edina logicna razlaga, da, ko prekoracim polje,
pisem v del spomina,
kjer so ukazi, ki jih matlab izvaja.  In mu seveda naracunam neke zelo
cudne ukaze, ki
zmrznejo celo tako dober sistem kot je linux.  (Ne vem.  Morda je double
stevilo 123,34
ravno kaksen neugoden ukaz miski.)

Ne razumem, zakaj pisete o linuxu v tako navijaskem stilu.  Saj to ni
nobena zalitev, ce ima
velik program - sploh pa OS kaksnega hrosca in ce ga dovolj butast
uporabnik lahko sesuje.
Bolj primerno bi bilo, da zagovarjamo linux tako, da recemo:  "No pa saj
ni tako hudo.
Probaj ctrl+alt+esc, alt+F4, .... tu sem pricakoval tvoj predlog .... in
ctrl+alt+del , saj ima linux
cel kup rocnih bremz."  Predlogi: nastudiraj 10 strani dolg
linux-kongress.org pa zacetniku
prav nic ne pomagajo.  A ne mislis tako?