[LUGOS] Control-Alt-delete

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Mon Nov 10 21:00:59 CET 2003

 >  Torej mene zanima, ali so podatki
 >  od drugih procesov - tisti podatki, ki so v v RAM-u, zasciteni pred
mojim podprogramom
 >  v C-ju.  Mislim, da ne, saj sicer ne vem, zakaj bi mi zmrznil cel
racunalnik in ne le
 >  matlab.  Ali se motim?  Sicer pa nas bo moderator itak vsak hip nagnal
na lugos-bla.

Ej, fantje, saj je ze Boris lepo povedal, da je Linux resen operacijski
sistem, ki strojno ne dovoli, da en proces pise po drugem! To ni DOS!

Ce zelita dva procesa izmenjevati podatke, moras storiti celega vraga, da to
omogocis, zagotovo pa ne gre kar tako, da bi pac pisal malo zunaj svojega
procesa.

Za zacetek in zacetnika zadosca kratek uvod
http://www.linux-kongress.org/1997/tweedie.html
<http://www.linux-kongress.org/1997/tweedie.html>

Se popravek: jedra 2.4.x omogocajo 64 GB pomnilnika. Ja, ta pomnilnik je
tudi na disku v obliki swapa, zato ne govorite, da se vse dogaja le v
fizicnem pomnilniku...

Lep pozdrav,
Ales