[LUGOS] GRUB, mrežna kartica

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Mon Nov 10 18:20:30 CET 2003

Živjo,
On Mon, Nov 10, 2003 at 06:11:49PM +0100, Beernarrd wrote:

> To pomeni da se ti zboota samo tisti del gruba, ki je zapisan v mbr. Ko
> hoče zagnati stage 1.5 ali 2 pa se obesi, ker ne more dostopati do boot
> particije (oziroma kjerkoli že so potrebne datoteke). Mogoče je kaj v
> zvezi s tem, da rh podpira labele particij, druge dist. pa ne.
> Bernard.
Jaz imam težave ravno s tem. Za naložit grub stage 1.5 namreč mašina
potrebuje cca. 2 min!! Kar se mi zdi malodane čudno. Sicer se pa tudi
bios nekam počasi nalaga?? Ko je sistem enkrat pokonci pa teče kot
navita. Sem že gledal po biosu, pa nimem nobene ideje, kaj bi bilo
narobe:(

Lep pozdrav,
Martin