[LUGOS] Control-Alt-delete

Boris Sagadin boris.sagadin at uni-mb.si
Mon Nov 10 17:37:11 CET 2003

Ne se no hecat. Linux uporablja 32 biten flat model memory model, kar
pomeni, da vsak proces dobi svoj lasten 4GB naslovni prostor. Tudi, ce
tega zmanjka, program ne more pisat v naslovni prostor drugih programov.

Drugo je, ce bi kot root pisal v /dev/(k)mem, ampak verjetno programa
ne poganja kot root in program tega ne pocne.

Boris