[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Mon Nov 10 15:14:15 CET 2003

> Ma ne? A ti res uporabljas Linux ali nas samo malo hecas? :-)
>
> Lep pozdrav,
> Ales

Sem ze ugotovil, v cem je finta.  V Sloveniji je najbolj popularen in
celo poslovenjen KDE.
Na KDE ctrl-alt-del res prime in je sjajna zadevica.

Sam pa ze od '99-tega uporabljam gnome.  Nisem pa nikakrsen hacker in
zaradi tistih treh
aplikacij, ki jih poganjam pod linuxom, ne nameravam postati sistemec in
zagrabiti in nastudirati
vsako novotarijo.  Ampak, ce mi bo matlab tako zmrzoval, kot preden sem
dobil linux verzijo
matlaba, pa se vam res pridruzim na KDE.

Obenem hvala obema za koristne in user-friendly (beri enostavno
izvedljive) nasvete.
Odslej bom dosti manj resetiral masino.  -:),  igor