Xfree86 vprasanje oz. tezava

Mario mario at badblueboys.hr
Mon Nov 10 11:02:52 CET 2003

Hi,

uporabljam Debian sid unstable
kernel 2.4.21

in imam namescene  XFree86 Version 4.2.1.1 (Debian 4.2.1-13.1)

uporabljam NVIDIA kernel driver NVIDIA Linux x86 nvidia.o Kernel Module  1.0-4496

Tezava je v tem, da mi se X-i vsakih par minut ko se vlogiram v njih in zacnem z delom zablokirajo.

Recimo zablokirajo tako, da kurzor miske lahko premikam, ampak ce kam kliknem, ni efekta..
Prav tako ni mozno se vlogirati v shell (CTRL+ALT+F1), tipkovnica se ne odziva.
Masina v tem casu normalno dela, in se lahko preko SSH-ja z oddaljenega racunalnika vlogiram.

Poskusal sem tudi X-e killati z oddaljene masine, ampak na screenu mi ostane razpackani X-i...
in potem je potrebno masino rebootat.

ima kdo kaksno idejo kako resiti ta problem?

Lp,
M.