[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Mon Nov 10 00:34:43 CET 2003

Na 1068419504, 2003-11-10 ob 00:11, je Jernej Vodopivec napisal(a):

> s ps poisci ID procesa, z kill pa proces ubij

Hecno.  Obesil sem matlab, na novi konzoli odtipkal ps in prijavil je le
bash in ps.  Dejansko me pa bolj zanima, kako se izkluci program v
bolj kriticnih situacijah - ko miska zmrzne.

Sicer pa priznam, da sem tecen.  Tudi na windowsih mi ctrl+alt+del
ni prijel vedno.  Pac na zagamane nacine obesam masino.

Napisi dober sistem zasciten pred vsemi napakami in nasel se bo
norec, ki ga bo sesul.
                                    Murphyjev zakon