[LUGOS] Instalacija Fedore

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Sun Nov 9 21:27:51 CET 2003

Zdravo!

Partition Magic demo ima vse funkcionalnosti cele verzije, vendar ti ob
koncu, ko zelis izvrsiti stvari, ki si jih pripravil, sporoci, da je to
demo in da potrebujes pravi Partition Magic za pravo delo :)

Toliko o tem.

lp,
matjaz

Rafter pravi:

--
My operat~1 system unders~1 long filena~1 , does yours?