[LUGOS] Instalacija Fedore

Rafter uros.lovrencic at guest.arnes.si
Sun Nov 9 21:19:57 CET 2003

Lep pozdrav!

Načeloma se ne vključujem v vaše debate, ampak lepo iz zadnje klopi poslušam
in se poskušam kaj naučit... A vendar bi tokrat tudi jaz postavil vprašanje:
Kako na hard disku izbrisat linuxove particije in gor postavit FAT ali
FAT32? V compu sem namreč menjal disk, pa bi prejšnjega rad uporabil v enem
drugem. Poskusil sem s Partition Magic 7.0, pa ne gre. No, morda je problem,
v tem, da je Demo verzija....

hvala za pomoč, Uroš

Rafter & H2O Team
Xtreme & Outdoor Sports