[LUGOS] Instalacija Fedore

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sun Nov 9 19:36:33 CET 2003

On Sun, 2003-11-09 at 16:42, Grega Fajdiga wrote:

> Kako pa se Red Hata instalira prek FTP-ja? Med izvajanjem
> instalacijskega programa (iz CD-ja) nisem videl nobenih izbir.

Mislim da je boot image nekje v images imeniku. Dolg je cca. 4 - 5 MB,
zapečeš na CD, bootaš in to je to. Ali pa prav tako z dd ali rawrite
kriraš dve boot diskete. Novost v Fedori je tudi to, da je instalacija
preko FTPja, NFSja itd. lahko tudi v grafičnem načinu.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"