[LUGOS] Instalacija Fedore

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sun Nov 9 14:13:40 CET 2003

On Sun, 2003-11-09 at 12:52, Grega Fajdiga wrote:
> Ko bi se pri namestitvi Fedore na disk morala
> prenesti namestitvena slika (tik pred
> namescanjem paketov), mi namestitveni program
> zajoka, da na disku (najverjetneje) ni dovolj
> prostora, ceprav je disk prazen. Sprva sem mislil,
> da je premajhna zagonska particija. Povecal sem
> jo na 80 MB, pa ni pomagalo. Kaj zdaj?

Si delal tekstovno instalacijo ali v grafičnem načinu? Si prepričan, dxa
ni kaj narobe z diskom? Jaz sem v petek naredil dve instalacije - v
grafičnem načinu preko FTPja in nisem imel takih problemov. Bom jutri
probal instalacijo direkt iz CDja pa sporočim.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"