[LUGOS] Re: Re: Re: Politika posodabljanja

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Sun Nov 9 12:58:38 CET 2003

Hi.

Ponavadi pri menjavi verzije (vsaj 'major' stevilke) se menjajo tudi razne
knjiznice katere uporabljajo razni programi (shared libraries). To pomeni,
da ce zamenjas doloceno knjiznico, ki je spremenila API (blabla ... nebi
se spuscal v podrobnosti), bos moral zamenjati tudi program. Ti pa lahko
nastane problem, ce ne naredis to v pravem vrstnem redu (npr, novi rpm je
npr. dinamicno linkan in ne dela s starimi knjiznicami ... tedaj si
zmrznil ;) ... se huje je, ce se isto zgodi se reboot-u ;) ).

Ok ... pa recimo, da ti to uspe narediti, da za tem ustavis vse servise
ter jih ponovno pozenes, pozenes se nor. ldconfig,... Tako bi upgrade sel
brez reboota.

Star pa je rahlo drugacna, ko moras zamenjati kernel (pri menjavi verzije
se to pogosto zgodi; zgodi se tudi pri security patchih). No takrat je
NUJEN reboot. Ok ... se temu se lahko izognes, ce imas MOCNO masino na
kateri lavfas eno prastaro verzijo linuxa kot podlago (management
interface) v njemu pa user-mode linux za tvoj serve ;)

Sicer pa Debian je zakon.

Lp,
Dezo