Politika posodabljanja

camtp.guest at uni-mb.si camtp.guest at uni-mb.si
Sun Nov 9 08:26:49 CET 2003

> Zanima me, ce kaka distribucija omogoca poleg avtomatskega posodabljanja
> paketov tudi posodabljanje distribucije ....

Debian to omogoca in je standardna praksa. Namestis, pustis teci nekaj
let in nikdar vec ni potrebna nova namestitev :). Le vmes 2-3x naredis
"apt-get dist-upgrade", ko nova verzija distribucije postane "stable".
Je pa res, da ta del nadgraditve, ko se tipicno zamenjajo vse knjiznice
(glibc,...) ni cisto trivialen in je bolje sedeti blizu masine.
Glavni problem niso odvisnosti (to .deb paketi dobro obvladajo),
ampak spremenjeni/novi konfiguracijski parametri, cesar se seveda
ne da avtomatizirat.

Lp,
   Igor Mozetic