[LUGOS] Re: Politika posodabljanja

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Sat Nov 8 08:02:42 CET 2003

On Friday 07 November 2003 07:51, camtp.guest at uni-mb.si wrote:
>  > Kaksno politiko sploh ubrati pri varnostnih popravkih, nadgradnjah,
>  > ... ?
>
> Namesti apt ali yum in dnevno pozeni (ali pa daj v cron ?):
>    apt-get update
>    apt-get dist-upgrade
>
> http://slorpms.pingo.org/web/apt.sl.html
>
> Lp,
>    Igor Mozetic

Kako posodabljati, danes ne bi smel biti problem. Mene zanima ali vsi kar letite
posodabljati masine, ko pride kaj na dan? Ali zadeve kdo kje prej preveri?

Mimogrede. Pod RH8.0 sem z ob postavitvi sistema namestil Xemacs. Ta je bil
skonfiguriran s podporo za PostgreSQL in je zato potreboval knjiznico libpq.so.2
Samega Postgesa pri postavitvi nisem vkljucil. Zadnjic sem si snel verzijo 7.3
(RH8.0 ima 7.2) in ustimal zadeve. Nova verzija ima tudi novejso knjiznico libpq.so.3.0
Da se mi ne bi star in nov Postgre mesala, sem odstranil RPM z prej omenjeno knjiznico
(ta staro). No Xemacs potem ni vec delal. Zadevo sem resil z linkom na novo knjiznico.
No sedaj pa k bistvu. Ce uporabim

apt-get istall synaptic

mi izpise, da xemacs potrebuje staro knjiznico in zadeva se lepo ustavi :(. Podobna
zgodba je tudi z aspellom, saj RH8.0 distribuira precej staro verzijo. Ima kdo kaksen
pameten predlog.

--
Lep pozdrav,
		Gregor GORJANC