qmail open relay?

Ratko ratko-lugos at kramfid.org
Fri Nov 7 16:11:26 CET 2003

Zdajle pa res rabim pomoč.

če se telnetam iz zunaj na moj kramfid.org 25 in vpisem
MAIL <ratkor at email.si>
in nato
RCPT <ratkor at email.si>
mi napise, :
553 Sorry, that domain is not in allowed rcpthosts

če pa napišem:
MAIL ratkor at email.si
in nato
RCPT ratkor at email.si
mi pa sprejme! in sicer v log napiše da se pošilja pošto
from <MAILDER-DAEMON> to <MAILER-DAEMON>.

Iz logov je vidno da vzame v tem drugem primeru za email kar
"@mail.streznik.net" in potem ga poskuša dostaviti na:

staring delivery to local mail.streznik.net- at mail.streznik.net
ker tega uporabnika ni, vrne:
delivery failure: Sorry_no_mailbox_here_by_that_name.

Druga zadeva pa je, da imam v qmail-u nastimano najvec 30 smtpd procesov.
Vseh 30 mi tece, netstat kaze da so connectani racunalniki npr:
mail2.gov.si
ozone.rtvslo.si
in podobni, tako da verjetno oni ne spamajo. kako to da se mi zabašejo? ko se
jest telnetam, se qmail-smtpd proces postavi potem pa zapre, kar kaže da
qmail ne pušča odprtih connectionov.

ker se teh 30 takoj zapolni, ostali uporabniki ne morejo pošiljati emailov.

huhhh??

ratko