[LUGOS] Backup

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Fri Nov 7 12:32:20 CET 2003

On Fri, Nov 07, 2003 at 02:55:29AM +0100, Gregor Gorjanc wrote:
> Zdravo!
>
> Fantje in dekleta, ce vas je kaj, kaj uporabljate za backup? Zanima me tako
> software kot hardware.
>
> P.S. Zenskih imen pa res na zasledimo velikokrat na lugos listah :(
> --
> Lep pozdrav,
> 		Gregor GORJANC
Kakšen HDD na drugem računalniku in rsync. Varnost podatkov na HDD ni kdo ve
kako velika (čeprav je verjetnost, da crkneta dva računalnika hkrati
primerno majhna). Prednost je predvsem v ceni (sodobni HDD-ji imajo
obilico neizrabljenega prostora:) in v tem, da ni nikakršnega
dela, ko je enkrat sistem postavljen. Inkrementalni backup pa lahko
enostavno in poceni implementiraš s hard linki.

Lep pozdrav,
Martin