Grub 0.93

urban doltar urbandoltar at yahoo.co.uk
Sat Nov 1 17:22:30 CET 2003

Na mašini imam dva diska, en ima Linux sistem drugi pa win xp. Grub mi ob zagonu seveda zažene disk(po 8 sekundah) ki je prvi napisan v '' meniju '', iz katerega izbiraš kateri sistem ti naj zažene.Me pa zanima èe se da zamenjat vrstni red sistemov, tako da se bi mi npr. najprej dos zagnal (po 8sek)èe ne bi sam izbiral sistema.

v podmenijih imam ukaze:

Red hat linux(2.4.20-8)==> root (hd1,00)
                                        kernel / vmlinuz-2.4.20-8 ro root=LABEL=/
                                        intrid / intrid-2.4.20-8.img

Dos==> rootnoverify(hd0,00)
             chainloader +1

Se pravi rad bi da se mi dos pokaže pred Red hat linux, v osnivnem meniju.

Lp Urban