Firewall in mount v RH8.0

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Fri Nov 7 04:05:14 CET 2003

Zdravo!

Na stroju imam Rh8.0. Pri instalaciji te anaconda vprasa 'kaksen' firewall
bi rad imel. Ce tam izberes high, potem ne mores namoutati diskov kaksne
druge masine. Imas tudi moznost, da malo spremenis tale high, s tem, da
izberes dolocene protokole, ki jim bos dovolil prehod npr. ssh in pa porte
npr. nfs. No to zadnje bi jaz rabil. Sem mu tudi vnesel

nfs:tcp,nfs:udp

pa ga ne gane. Ali se je kdo ubadal s tem? Pa se to. V cem je razlika med
tcp in udp oz. ali bi moral tam navesti le enega od teh?

--
Lep pozdrav,
		Gregor GORJANC