[LUGOS] Fedora

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Wed Nov 5 22:43:15 CET 2003

Pozdravljeni,

On Wed, 2003-11-05 at 22:18, Matjaž Potočnik wrote:

> Ali imaš kaj izkušenj s tem? Kako se obnese kot nadomestek za RH 7.3, ki
> je sedaj
> na računalnikih v učilnicah? Planiram, da bi 7.3 upgradal z nečim
> novejšim.

Pred tedni sem si namestil samo tisto beta 2 verzijo ali kako se že
imenuje. Vse je delovalo brez problemov, pač enako kakor RH 9.0. Edini
problem, ki se ga spomnim je bil ta, da po prvem booto, ko dobiš tisti
grafični screen za dodajanje userjev itd. ni delovala miška, oz. je le
ta skakala po celem ekranu. Rešitev je bila ta da si skočil v kakšen VT
in nazaj na X-e in je vse delovalo ok. Končno Fedoro bom jutri DLjal, če
bo šlo vse po sreči in potem javim kako deluje.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"