Prevajanje RH 9.0

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Wed Nov 5 08:42:56 CET 2003

Zivijo!

Mene pa zanima ce je ze kdo dozivel kaksne tezave pri prevajanju kernela
za RH 9.0 in ce je, ali je morda uspesno odpravil napako. Ce smo cisto
natancni se kernel sam prevede brez problemov, tezave pa nastanejo pri
prevajanju modulov. Med prevajanjem namrec sporoci, da ne more najti
nekih sourcov, nato pa se prevajanje prekine, in vecina modulov ni
prevedena. Sistem je bil nadgrajen iz RH 7.3 z update in ni bil na
novo instaliran, vendar se mi zdi, da tezava ne bi smela biti v tem.
Poleg tega pa mi se ob bootanju sistema javlja, da ne more najti
direktorija utf8 (kje pa naj bi bil in kaj naj dam noter).

lp Ales