Dual boot

igor igor.mat at uni-mb.si
Wed Nov 5 00:41:53 CET 2003

Na racunalniku imam dual boot windows XP (ki mi jih je sola zastonj
dala) in RedHat 9.
Le windowsi imajo dostop do mreze (imam winmodem), zato bi rad
downloadane zadeve prekopiral z windowsove particije /dev/hda1
na linuxovo.

Poskusil sem (read-only) mountat windowse z

mount -r /dev/hda1 /mnt/dos
(folku na internetnih help-listah to dejansko dela)

pa sem dobil odgovor

mount: fs type ntfs not supported by kernel

Kako bi najlazje dodal podporo za ntfs v jedro in ali obstaja kaksna
lazja pot, da bi doinstaliral kaksen program v RedHat?

Se priporocam za namige,
                            igor