[LUGOS] Cron blues

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Nov 4 18:38:45 CET 2003

Howdy!

Miha Tomšič wrote:

>A je že kdo kdaj naletel na težavo pri izvajanju bash skript iz crona?

Veš da :)

>Meni se skripta pognja vsake pol ure. Problem je, da se skripta med
>izvajanjem ustavi - ne izvede se do konca. Ista skripta pognana iz
>ukazne lupine gre vedno do konca.

Razlika med rončnim poganjanjem in onim iz crona je predvsem v
nastavitvah okoljskih spremenljik (ugh ... kakšen prevod za lepo domačo
besedno zvezo 'environment variable'). Predvsem tam pri nastavitvah PATH
pa še kaj bi znalo biti bistveno. Jaz bi na začetek skripte dal izpisati
vsebino kolja (env) in jo potem primerjal za ročni in cronov zagon.
Morda bo kaj padlo ven.

Sicer pa bi moraš nekako stracati, kje v resnici ti stvar zvisi. A je to
že po koncu skripte ali pa morda kje vmes. To je sicer težko, bi pa jaz
v skripto vsakih nekaj vrstic dodal kakšen ž

echo "tukaj sem" > /tmp/script.$$

(seveda bi bil tekst vsakokrat drugačen). Potem lahko greš v tako
kreirano datoteko gledat, do kam je prišla. Tako lahko nekoliko bolje
lociraš mesto napake.

--
Peace!
  Mkx