[LUGOS] Zvočna kartica

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Tue Nov 4 14:02:42 CET 2003

On Mon, Nov 03, 2003 at 02:08:44PM +0100, Abrahamsberg Miha wrote:
> dodajam še informacijo o zvočni kartici (lspci):
>
> Multimedia audio controller: Intel Corp. 82801BA/BAM AC'97 Audio (rev 05)
Po mojem je kaj narobe z nastavitvami mikserja. Poskusi se malo igrati z
alsamixerjem. Še vedno pa mi ni jasno zakaj se ti arts ne zažene. Si
morda sam prevajal kde in nisi vključil podpore za alsa? Poskusi še
enkrat prevesti arts s podporo za alsa.

Lep pozdrav,
Martin

--
Laboratorij za matematične metode v računalništvu in informatiki
Fakulteta za računalništvo in informatiko
e-naslov: martin.vuk at fri.uni-lj.si
www: http://torina.fe.uni-lj.si/~martin