[LUGOS] Zvoèna kartica

Abrahamsberg Miha baki1980 at siol.net
Mon Nov 3 09:03:44 CET 2003

> sem
> in

> bom pogledal

modul je nalo¾en (tudi za mixer, sequncer ...); tudi pri boot ga "izpi¹e",
vendar se pa res niè [ok] z desne ne pojavi

/dev/sound/dsp obstaja

> jaz nimam datoteke /var/log/messages, ponavadi gledam izpise v
> /var/log/everything/current pa ¹e tu mi ne izpisuje v realnem èasu, uporabljam
> metalog in po namestitvi le-tega sem pognal "killall -USR1 metalog"  (pa tudi
> konfiguracijsko datoteko od metaloga, mislim da /etc/matalog, sem nekam dodal
> mo¾nost -s) ampak se mi zdi, da ba¹ ne pomaga. A je kak drugi system logger
> bolj¹i? a moram pred namestitvijo novega prej zbrisat metalog?

sem zamenjal metalog z syslog-ng, /var/log/messages ne vsebuje nobenih napak v
zvezi z zvoèno, tudi èe po¾enem "aplay ... /.../.wav"

> lp miha

tole pa dobim, èe po¾enem "artsd -a alsa":

"Error while initializing the sound driver:
unable to select 'alsa' style audio I/O"