[LUGOS] Grub 0.93

Jurij Reščič jure na gemini.fkkt.uni-lj.si
Sob Nov 1 21:28:06 CET 2003

na začetku imaš:
default=0
timeout=8

nastavi default na ustrezno izbiro v boot meniju; štetje začni z 0 (nič).
Če si napisal celoten boot meni, daj default na 1.

LP., Jurij

PS: RedHat kernel je medtem priplezal na 2.4.20 ->
mogoče je čas za nadgradnjo?

urban doltar pravi:

> v podmenijih imam ukaze:
>
> Red hat linux(2.4.20-8)==> root (hd1,00)
>                                         kernel / vmlinuz-2.4.20-8 ro
> root=LABEL=/
>                                         intrid / intrid-2.4.20-8.img
>
> Dos==> rootnoverify(hd0,00)
>              chainloader +1
>

> Se pravi rad bi da se mi dos pokaže pred Red hat linux, v osnivnem meniju.
>
> Lp Urban
> Want to chat instantly with your online friends? *Get the FREE Yahoo!
> Messenger*
> <http://uk.rd.yahoo.com/mail/tagline_messenger/*http://uk.messenger.yahoo.com/>

Dodatne informacije o seznamu lugos-list