[LUGOS] WLAN PCMCIA

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri May 9 15:08:53 CEST 2003

V pet, 09.05.2003 ob 14:53, je Goran Kavrecic poslal(a):
> Na notebooku imam WLAN kartico, ki sem jo v tistem drugem OS-u že
> namestil in deluje.
>

> Kako lahko dobim opis ali karkoli, da jo bom idetificiral?
> Kako se lotim namestitve?

ne wem kako je v drugih distribucijah, ampak:
imas namescen pcmcia-cs module in pcmcia-utils?

ce imas, bi moral z malo srece kartico samo notri vtaknit in bi ti
delala (ponavadi ob vtiku zapiska), z malo manj srece ti jo bo le
prepoznal, a ne bo mogel naloziti pravega modula (z dmesg pogledas kater
modul rabis in potem pogooglas, da ga dobis), z se manj srece ti je
sploh ne bo prepoznal. v slednjem primeru ti res ne preostane drugega
kot da poskusis dusanov nasvet..

ko ti kartica na hardwarski ravni deluje, preostane samo se da dvignes
interface z iwconfig in nato recimo zazenes dhclienta, da dobis ip od
omrezja kamor se hoces priklopiti.

LEp pozdrav
Andraz Tori