[LUGOS] Samba in DOS aplikacije

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Fri May 9 12:22:15 CEST 2003

meni lepo dela, kaki config pa imate?

Intelicom d.o.o.
Security software company
http://www.intelicom.si
email: info at intelicom.si
tel.: ++386 5 6309 158
fax.: ++386 5 6279 355

-----Original Message-----
From: Robert Ludvik [mailto:robert.ludvik at zd-lj.si]
Sent: Friday, May 09, 2003 12:12 PM
To: lugos-list at lugos.si
Subject: Re: [LUGOS] Samba in DOS aplikacije

ce bi bil to problem, bi ze aplikacija jamrala :-)
jaz imam files=199 (jih ne porabi dosti manj)
enak problem imam ne samo z DBFji ampak z vsemi datotekami. ce
imam zmapiran disk in odprem tri TXT datoteke in zaprem, mi
sbmstatus se vedno 'drzi' odprte. tudi ce dam rm a.txt, smbstatus
se vedno pravi, da jo uporablja.
sam prilozim svoj loncek, ko je ze debata o tem.
lp