[LUGOS] blue tooth

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Thu May 8 21:12:45 CEST 2003

> Ce vse skupaj ni prevec obsezno (kratka navodila, primeri conf. datotek,
> ...), najbrz ne bo noben prevec protestiral, ko bos to objavil na tej
> listi :)

OK:
a) instaliral sem vsa bluetooth orodja, ki jih ima debian unstable,
potegnil iz bluez.sf.net patch za kernel (zadnji je -mh7) in ga prevedel.

b) ln -s /dev/rfcomm0 /dev/modem

c) /etc/init.d/bluez-utils start
hcitool scan (mora izpisati naslove vseh dosegljivih bluetooth naprav).
hcitool info <naslov> (mora izpisati storitve, ki jih naprava podpira)
pogledas, kateri device je dial-up (stevilka, recimo 1)

rfcomm connect <dial-up-device> <BT-naslov> <kanal>

Kanal je stevilka /dev/rfcomm naprave, kamor bo povezan dial-up device.
(0 -> rfcomm0).

Potem zazenes pppd.

/etc/ppp/peers/bluegprs zgleda nekako takole:
noauth
#
user simobil

# The chat script (be sure to edit that file, too!)
connect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/chatscripts/bluegprs"

# Set up routing to go through this PPP link
defaultroute

# pppd must not propose any IP address to the peer!
noipdefault

# Accept peers idea of our local address
ipcp-accept-local
# Default modem (you better replace this with /dev/ttySx!)
/dev/modem

usepeerdns

bluegprs chat scripta pa :
ABORT        BUSY
ABORT        "NO CARRIER"
ABORT        VOICE
ABORT        "NO DIALTONE"
""           ATZW2
OK           AT+CGDCONT=1,"IP","internet.simobil.si","",0,0
OK           ATDT*99#

Ne pozabi dodati tele vrstice v /etc/ppp/pap-secrets
simobil *       internet

Pa veselo surfanje...