[LUGOS] Mozilla & Klik

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu May 8 18:26:33 CEST 2003

V čet, 08.05.2003 ob 18:12, je Damjan Stritof poslal(a):
> Zivjo
>
> Na Kliku sem zgeneriral certifikat in si ga instaliral. Rad bi ga
> backupiral, pa ne poznam Master Password-a? Zdi se mi celo, da ga se
> nikoli nisem uporabljal? Kaj mi je storiti, ker ne morem priti do
> instaliranega certifikata?

master password si _moral_ nastavit ko si sprejel certifikat... v to te
je mozilla prisilila

mogoce nisi opazil in si mislil da te to klik sprasuje in si nastavil
isti password kot za klik

brez mastra si izgubljen, lahko kar izpolnis formular in 'kupiš' še en
certifikat

čao
andraž