stran s ponudniki linux storitev v Sloveniji - sedaj online !

Lugos Moderator moderator at lugos.si
Wed May 7 10:26:34 CEST 2003

Zivjo,

 Na naslovu http://www.lugos.si/firme/ se sedaj nahaja spisek
 podjetij, ki so mi javila svoje podatke za vkljucitev v seznam tistih,
 ki nudijo komercialne resitve na linux platformi.

 Vse, ki take storitve iscejo in/ali potrebujejo pozivam, da si
 najprej ogledajo ta spisek in kontaktirajo direktno podjetja, ce pa
 res nobeno ne ustreza njihovim potrebam, sele nato posljejo mail na
 liste glede iskanja ustreznih ponudnikov.

 Sicer pa se vedno velja poziv podjetjem ali posameznikom, ki nudujo
 resitve ter storitve iz podrocja Linuxa, da se mi javijo z ustreznimi
 podatki, da jih dodam na seznam.

--
Best regards,
 Stojan                          mailto:moderator at lugos.si