[LUGOS] apache 2.0.45 in č

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue May 6 14:03:23 CEST 2003

Howdy!

Osnovna stvar je, da za internet veljajo nekateri standardi, ki se jim
reče RFC. Za HTTP/1.0 velja RFC1945. Pogledate si ga lahko na

http://ftp.ics.uci.edu/pub/ietf/http/rfc1945.html

Nekaj detajlov:

- odločitev o kodnem naboru strani ni prosto prepuščena web developerju,
ampak lahko izbiramo izmed definiranih
(http://ftp.ics.uci.edu/pub/ietf/http/rfc1945.html#Charset)

- odgovor serverja na zahtevek mora ustrezati nekaterim določilom
(http://ftp.ics.uci.edu/pub/ietf/http/rfc1945.html#Response)

- definicija tipa serviranega dokumenta (Content-Type) je potrebna
(http://ftp.ics.uci.edu/pub/ietf/http/rfc1945.html#BodyType), oblika pa
dobro definirana
(http://ftp.ics.uci.edu/pub/ietf/http/rfc1945.html#Media-Types)

>From: "Branko F. Gračnar" <bfg at noviforum.si>
>Subject: Re: [LUGOS] apache 2.0.45 in č

Glede na zgoraj citirane dele standarda je IE zblojen, zato pošteni web
developerji ne bi smeli iskati ovinkov okoli, temveč pritisniti na M$,
da stvar popravi.

--
Peace!
  Mkx