[LUGOS] Postfix in hkratne povezave

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue May 6 09:17:57 CEST 2003

Howdy!

jest at softraja.com wrote:

>Ali mi lahko kdo napiše kako za vraga omejim postfix na max. 4 hkratne
>povezave.
>Namreč Siol mi vse skupaj zavrača in ko sem preverjal kje je napaka
>je bil odgovor, da pač poizkušam s preveč hkratnimi povezavami in
>da naj zadevo omejim na max. 4 kolikor oni pač dopuščajo.

Poglej si /etc/posfix/main.cf ... tam nekje na sredini je pri meni
zakomentirana takale vrstica:

#default_destination_concurrency_limit = 10

Najbrž bi to za siol moral nastaviti na 4 ... daj povej, a maili ti
letijo nazaj kot nedostavljivi ali pa samo postfix logira neuspešne
poizkuse in čez čas poizkusi ponovno? Če to drugo (zdi se mi že tako),
potem se pač ne sekiraj. Verjamem, da ima 99% internetnih mail
gateway-jev postavljem limit na več kot 4 in cel svet ne bo šel
nastavitev spreminjati zaradi enega SiOLa.

--
Peace!
  Mkx