apache 2.0.45 in č

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Tue May 6 08:29:47 CEST 2003

Pozdravljeni!

Apache mi servira strani, ki so narejene v okolju windows (cp 1250) in
predvidevamo, da bo tudi pričakovana publika večinoma uporabljala to okolje.
Zato je v
dokumentih je v glavi vrstica:
ki naj bi poskrbel za pravilen prikaz šumnikov. Probleme mi dela č, ki se
pravilno pokaže samo, če na strežniku vključim AddDefaultCharset
WINDOWS-1250 ali če vse znake č v html dokumentih zamenjam z &#269;

Uporaba AddDefaultCharset se mi ne zdi najboljša varianta, zaradi drugih
strani, ki morda ne bodo v tem charsetu, vsakokratno menjanje č-jev z &#269;
pa se mi je nekam odveč. Vprašanje se torej glasi:
Kaj delam narobe, ali kaj sem spregledal?

LP, Tomaž Zupan