Live webcam

Kham drkham at educy.si
Mon May 5 17:00:44 CEST 2003

Lep pozdrav!

Rabil bi kakšen nasvet v zvezi s problemom, ki sem si ga zadal.
Problem je pa takšenle:
31. maja bo delni sonèev mrk. Ker je zadeva atraktivna in bo bolj slabo
vidna iz mest in drugih nižje ležeèih predelov, se bo zajetna odprava
skobacala na Ratitovec. In ker bi stvar radi ponudili še komu drugemu, smo
prišli na idejo, da vse skupaj v "živo" prenašamo po internetu.

Moja ideja je sledeèa:
povezava: en ali dva telefona z GPRS (mamo sponzorja)
raè. oprema v gorah: dva (vsaj) notebooka - predvidoma en Wintel (zaradi
softvera za CCD kamero in vodenje teleskopa) in en z linuxom.
glavni strežnik: linux (Debian Woody), ki bi potem pošiljal trenutno sliko
na vsaj dva druga strežnika in sicer verjetno preko ftp-ja. Za tista dva
strežnika še ne vem kakšne možnosti ponujata (gre za strežnika dveh
ljubljanskih srednjih šol). Željeno je tudi, da je poleg zadnje poslane
slike na voljo še "arhiv" prejšnjih slik. Trenutna slika naj bi se
menjavala na približno 30 sec.

OK, "feeda" naj bi bila dva: en iz digitalnega fotoaparata in ena iz CCD
kamere, ki bo namontirana na teleskop.

Za enkrat me predvsem zanima kakšna pametna implementacija avtomatike
pošiljanja, resamplinga in osveževanja teh fotografij... recimo, da imamo
že prpravljene jpg filetke na vhodu.

Any ideas?

-- Iztok