[LUGOS] dial on demand in CUPS

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Fri May 30 13:07:34 CEST 2003

preveri vnose v /etc/cups/cupsd.conf, predvsem polje ServerName, ki naj bo
localhost...

morda poskrbis se za ustrezna vnosa obeh lan racunalnikov v /etc/hosts? tale
je sicer bolj strel na dalec, ampak mocno se mi dozdeva, da cups skusa
razvozlati neke mrezne naslove in za to v pomoc klice dns, ki je pri tvojem
internetnem ponudniku - kar posledicno sprozi dod.

lp,
ziga b.