[LUGOS] televizija?

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Thu May 29 20:10:52 CEST 2003

za kde vem da obstaja kwintv (http://www.kwintv.org/), kaj obstaja za gnome ne
vem, sigurna pa kaj...

zal, ti podrobnejsih napotkov ne znam dati, ker izkusenj s tv karticami na
linuxu nimam, se mi pa mocno dozdeva, da moras iskati v smeri t.i. "v4l"
(video for linux, vendar je okrajsava v pogostejsi rabi)...

najprej poglej na spetnih straneh svoje distribucije in nato se po googlu, se
pa bos moral, v najslabsem primeru, spopasti z izgradnjo lastnega jedra in -
ce ze ni - vkljuciti ustrezno v4l podporo.

lp,
ziga b.