[LUGOS] Re: internet!!!(ziga boehm)

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Thu May 29 18:43:42 CEST 2003

hm, kasna so pravila pri razposiljanju e-poste prek doticne dopisne liste ne
vem, je pa strasen hec, ko "replike" na svoje objave dobim, se predno slednje
vidim na listi... zamika je skoraj natanko 1h 50min?!

tole je z izvirno temo sicer nepovezano vprasanje, ampak ce kdo ve, bom
hvalezen za pojasnilo.

skoraj enako velik hec je, ko se nekdo trudi s formalnim g. in nato zraven
mimogrede prilepi se oprosti? se mi zdi, da organsko nekak ne spadata skupaj!
heh, ala: evo, gospod, tu mas sladoled! auch! ;-)

kar se mene tice, ni potrebno, da smo pretirano formalni, ampak kar je hec, je
pa hec!

hja, kar se nadaljnega odgovora g. doltar urbana tice ;-) ugotavljam z
zalostjo, da sem s svojo razlago ocitno uspel zgresiti namen...

urban, ce se enkrat povzamem svoje predhodno dolgovezenje - zelel sem ti
pomagati z razjasnitvijo dolocenih pojmov v toliko, da bos lahko v primeru
morebitnih prihodnih tezav prisel hitreje do ustrezne resitvetve oz. vsaj
zadovoljivega odgovora, ki te pripelje do nje...

tokrat je slo sicer za relativno trivialno tezavo, navadno pa temu ni tako in
ravno v taksnih primerih so prave(!) informacije najboljse informacije! in
posebej se, ce isces tujo pomoc!

glede "linuxa 9.0" je pa takole - uporabljas verjetno katero izmed
komercialnih razlicic linuxove distribucije. pravilna oznaka, ki steje kot
prava informacija bi torej bila lahko: uporabljam redhat linux 9.0 ali pa
mandrake linux 9.1 ali pa suse linux 8.2 ali pa... saj razumes! ;-)

predstavljaj si distribucijo kot koncni uporabni izdelek, ki ga dobis ko
skupaj sestavis vse posamezne "lego-kocke"...

gnome (enako kot kde) sta kot t.i. graficna vmesnika le eni izmed teh
"lego-kock", sicer najbolj "opazni" pa vendarle...

torej, spet primer: uporabljam mandrake 9.1 in graficni vmesnik/okolje
gnome...

ce se ti zdi, da je za neko tezavo kriv manjkajoci ali nedelujoci gonilnik pa
podas se razlicico linuxovega jedra (t.i. kernel), ki ga uporablja tvoja
distribucija - zanj izves, ce v terminal/konzolo (kvazi "dos-okno" za
ravnokar prebegle windows avanturiste) vpises:

cat /proc/version

torej, zopet: uporabljam npr. suse 8.2, graficni vmesnik kde, jedro pa je
razlicice 2.4.20, help! :-)

in to-je-to!

se 1x,
ziga b.