[LUGOS] internet!!!(ziga boehm)

urban doltar urbandoltar at yahoo.co.uk
Thu May 29 16:27:16 CEST 2003

Oprosti g. ziga b., ampak, se mi zdi, da sem v
besedilu ki se pojavi v opozorilnem okencu navedel
katero okolje imam!!!(mogoce si prehitro prebral?) Res
pa je tudi, da vedno napisem katero distribucijo imam,
sem tut jaz mogoce kdaj malo povrsen.Me pa veseli da
skrbite za dobro informiranost o distribucijah
Linuxa...

Lp Urban

--- ®iga Böhm <ziga.boehm at vseved.net> wrote: > hja, da
imas razlicico "linuxa 9.0" lahko pomeni