dialup preko Nokia D211

Kham drkham at educy.si
Thu May 29 13:51:51 CEST 2003

Lep pozdrav!

Uspel sem usposobiti kartico Nokia D211 pod Debianom Woody in mi sicer kar
lepo deluje (Neo WLAN), samo ne znam pa pravilno nastaviti wvdial in pppd
za povezavo. Predvidevam da so v osnovi nastavitve enake kot na SiOLu, samo
kaj, ko se s tem še nisem bavil.

Èe je kdo tako prijazen, da bi mi mogoèe kar poslal ta prave datoteke ali
pa mi predlagal kakšen dober (trotl-zihr) front-end (a-la kppp), ki deluje
v gnomu ali v shellu.

A ja, še to, poveže se (wvdial reèe connected), samo potem revež od pppdja
umre in sicer se ne more avtenticirati.

No, za pomoè v naprej hvala.

	Iztok

P.S. Rabim pa to stvar, ker grem v petek prenašat sonèni mrk, ki bo v
soboto zjutraj, v živo prek interneta in to z Ratitovca.